3-daags bedrijfsuitje naar Rome

Dag 1 – Benvenuti a Roma
Lekker vroeg kom je aan in Rome, we brengen de bagage naar het hotel en starten gelijk met ons programma “ontdek Rome”. O.l.v. onze Nederlandstalige gids maken we een fietstour door Rome. We stoppen vlakbij het Colosseum voor een heerlijke lunch. Na de lunch fietsen we door het centrum. Een ideale manier om de stad te leren kennen.
We dineren gezamenlijk in een gezellig typisch Romeins restaurant in de omgeving van piazza Navona.

Dag 2 – Cultuur en actie
Na het ontbijt spreken we af met onze gids bij de ingang van het Vaticaans Museum. Tijdens een groepsreis op maat naar Rome mag een bezoek aan de Sixtijnse kapel natuurlijk niet ontbreken. Uiteraard gaan we nog even snel de koepel op om van het uitzicht over Vaticaanstad te genieten. Na de lunch starten we aan het actieve deel van de dag. We hebben een City Game georganiseerd voor de groep, dwars door de Eeuwige stad. Ontspanning en inspanning, plezier maken is een vereiste tijdens dit ludieke spel!
Ter afsluiting van de dag een geweldig diner met prachtige wijnen in een hoogstaand restaurant nabij het Quirinaal.

Dag 3 – Arrivederci Roma
Na het ontbijt is er vrije tijd voor de groep om Rome verder te ontdekken. Tijd voor nog een extra museumbezoek of wat culinaire aankopen bij Eataly bijvoorbeeld.
Pas in de namiddag vertrekken we richting luchthaven en eindigt dit bijzondere bedrijfsuitje naar Rome.